یکی از مهمترین سرویس های هزینه زا برای هر پیام رسانی، ارسال کد ورود از طریق پیامک است.
همانطور که احتمالا این چند روز مطلع شدید اپراتورهای تلفن همراه هزینه ارسال پیامک را دوبرابر(در مواردی حتی بیشتر) افزایش دادند.
ما تنها پیام رسان مستقل ایرانی هستیم که بالای نیم میلیون عضو فعال داریم و متاسفانه یا خوشبختانه از هیچ نوع حمایت دولتی و حاکمیتی نیز تا به حال استفاده نکردیم و سعی کردیم با حفظ مستقلال مالی و با اولویت حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران به مسیر خود ادامه بدهیم.
این افزایش هزینه پیامک متاسفانه باعث شده مجبور باشیم روزانه فقط یکبار برای هر کاربری کد ورود ارسال کنیم.
در نتیجه تا وقتی امکان ورود با نام کاربری و رمز عبور را برای شما فراهم میکنیم امیدواریم با درک شرایط مالی و در نظر داشتن این محدودیت از خروج از اکانت چتزی و ورود مجدد به حساب خود در روز بیش از دوبار اجتناب کنید.
البته اکثر کاربران تقریبا این کار را انجام نمیدهند و روزانه از حساب خود خروج نمیزنند اما برای آن ۵ درصدی از کاربران که این رفتار را دارند وظیفه داشتیم پیشاپیش این موضوع را شفاف کنیم.
متاسفانه افزایش هزینه های امسال فقط محدود به پیامک ها نیست و شامل هزینه های زیرساختی و سرور هم شده است.
به هرحال در سال مهار تورم ما با تورم قابل توجهی در هزینه های زیرساختی روبرو شدیم که امیدواریم با حمایت های شما از این مرحله هم عبور کنیم 💚